torsdag, mars 27, 2014

Sömn

Hur ska jag kunna sova med detta?.
Är min bra period över nu?, 4 månader fick man må bra utan smärta o mediciner. Men nu just i dag😰. Gör mina höfter o ben o rygg så ont så jag vill bara gråta o skrika. Allt detta malande o dunkandet känns som det brinner varm vätska i benen som rinner där inne. 
Nä det går inte och beskriva, hur det känns.

Jag som hade tänkt jag skulle börja träna, känns som jag hoppas för mycket hella tiden om jag är frisk eller bättre än vad jag kanske är.
Jag vet att ni tycker jag gnäller. Säger bara:ha de själv en dag eller två. Jag byter gärna om jag kunnat. 

Annars längtar jag bara tills vi ska flytta till de stora huset med alla dessa fönster som ska prydas med nya gardiner, blommor, lampor och annat fint som jag ska samla på mig.jag vet att det kommer bli tomt och eka på sina ställen,då vi inte har så mycket möbler, men det löser sig under tidens gång.

Jag vet att i ett rum ska allt målad vit så ska jag ha helsvarta gardiner o en stor vit matta under matsalsbordet som vi har varigt o tittat ut.stora blommor eller palmer, mysig belysning och massa med ljus. Det ska bli mitt projekt.
Längtar så till skattepengarna kommer för då ska jag köpa min matta😄.studsmattan där ute till barna en ny säng till vår Johanna på hennes rum. Nu undrar ni väll igen, Johanna bor ju inte hemma mer. Nä det gör hon inte,men när hon kommer hem och hälsar på så ska hon ha ett rum så det känns som hennes hem med. Jag ska pryda barnens rum. Casper vill ha blixten macvin, eller hur man nu stavar det. Alice vill ha hello Kitty och Johanna ska få ungdoms rummet.

Ja jag har stora planer för vår höst o vinter, vill bara vara smärt fri så att man kan göra det med som det är tänkt.

Nu ska jag försöka göra Casper sällskap i sängen, med hunden o katten med.

Ha en god natt på er alla.

Inga kommentarer: