måndag, mars 24, 2014

Helt glömt.

Jag skulle i går berätta vad vi höll på med ju.
Men det glömde jag bort i alla hast:).

Vi ska flytta: äntligen efter ett år i denna fyrkantiga lägenheten.

Vi har hittat ett hus mellan Ängelholm och Munka-ljungy som vi ska hyra till och börja med och se hur vi trivs och så.
Det är ett stort hus denna gången :).
det är på ca 235-240kvm är inte helt säker.
och en tomt på 4750 kvm och i dagsläget är det gräs och bara gräs.Men vi älskar ju de här med att pyssla och skapa i trädgården så kommer det att komma fram en del rabatter så småningom.
Just nu står upprensning högst på vår lista.
Huset är ett fint tegelhus som behöver en målarpensel och lite tapeter. men det fixar min lars till.
Huset:).            

Garage och tvättstuga
finns i denna byggnaden.

Här finns en fin verkstad
till mina grabbar.

lite tomt och en massa upprensning.

Detta ska bli ett trädgårdsland.
Där vi ska odla en massa.

Hitta en den sjösten"heter det så"
de ska sparas och användas i vårt fina land.

En liten bit av tomten på ena hållet:).
tomten på andra hållet,
och en överlycklig Buster som skuttar som en kanin.

                      
  Ja så ser det ut:).
kommer säkert bli många fler bilder under tiden.
hoppas vi kommer stanna här länge och att barnen kommer må bra här.

nu ska jag pyssla om min sjuka Alice som har hög feber o kräks igen


Ha en underbar kväll för det ska vi ha i soffan i natt.

Inga kommentarer: