onsdag, mars 19, 2014

Bara Jag..

I bland önskar jag att en vän fanns, en som man kan lita på i vått och torrt.
En vän som man kan ha roligt med en som förstår en,en som är lika tokig som jag är egentligen, glad pratglad,sprallig,älskar spontana saker, vara helt oplanerat bara göra de som faller på just då.
bara kunna ligga hemma i soffan,göra saker med barnen. utan en massa konstigheter.

Jag saknar den Maria jag var innan.
Jag vill så gärna börja träna aerobic igen men är så rädd att kroppen inte ska orka så jag får ont igen " har varigt smärtfri länge nu". så man vill ju inte få ont igen.
Sen vem vill och kan passa mina små hjärtan när jag tränar? Det är min ständiga fråga,
vem hjälper mig?
ja det är ju inte många.

det är så kul folk säger bara hör av dig om du behöver hjälp så kommer jag/vi, men när man väl frågar så får man alltid ett nä eller jag kan inte då. till sist så tröttnar man på att fråga och försöker pussla i hopp de själv.

jag kommer att få lägga min aerobic träning två gånger i veckan och sen får jag börja PW igen,
för jag vill inte leve i denna kroppen längre. jag vill ner mina 15-17 kg som jag går och bär på extra från mina graviditeter.
Jag vill bli glad o lysa igen. sluta gå här och sura och inte ha något tålamod.

Går våra planer nu som det är tänk så kommer det att börja flyta på igen,och jag längtar tills på lördag så då händer det två stora saker för oss.
kommer mer info på lördag.

Jaja, nu ska jag torka mina tårar för jag sitter här och tjuter åt teven :=).
Ser på trinny o sussane stajlar om Sverige, och jag gråter till de. pinsamt ju. men det var så kul och se hur fina tjejerna blev.

Jag har aldrig haft lätt för att gråta innan,men sedan Casper föddes så gråter jag för allt. kan va för hans första 11 dagar i livet var tuffa för han.11 dagar på neonatal avdelningen i Halmstad.super fint och super duktig personal.

Nä nu ska jag gå ut med buster och sedan inta vår säng och sova lite ..

Sov gott
puss





1 kommentar:

Lotta sa...

känner precis som du..
både med vänner och med måendet..
har några bra vänner som finns i vått och torrt men tyvärr bor vi för långt ifrån, för att bara "komma över" och ta en kaffe och snacka.. saknar det jättemycket..
vill också ha mitt gamla jag tillbaka, precis som du..
men vi får kämpa oss tillbaka <3