tisdag, mars 26, 2013

Vet värken ut eller in..

Känns som jag inte vet på vilken fot jag ska stå på, vet värken ut eller in eller i vilken ända man ska börja ta i, känns helt sjukt jobbigt..

jag har hunnit att  fylla år, hela 35 år. 35år  med 3 barn och livet är en ända stor röra. jag vet inte var ja ska börja eller vad jag ska göra,känns som allt ja gör bara blir fel.
orken är ju inte på topp heller, har en period nu som jag har väldigt ont i kroppen igen, har fått min diagnos Psoriasis Atrit o Reumatism "RA"
Suck är nog vad jag känner mäst av.

Min lilla Alice har varigt sjuk igen. hög feber och kräkningar i två dagar, i dag har hon sovigt bort mer eller mindre hela dagen,så ja hoppas hon är lite piggare så vi kan gå ut en stund, inte så kul och sitta här inne på dessa 104 kvm hela tiden.

Vi har lämnat tillbaka vår v70 på volvo för vi hade helt änkelt inte råd och ha den kvar,(saknar den så det gör ont i min kropp), känns helt sjuk att bara på 1,5 år hur allt kan rasa samman utan att man ser de eller talar om hur det är igentligen. känns som det är lite förset nu och det är så jäkla jobbigt.
Lars får knappt ingen lön denna månaden,då han har börjat köra som anställd, då tar de ju ett tag innan allt kommer igång som de ska, och ja får inte ut mina pengar få F-kassan för det ska kompliteras och en annan jävlla massa från min läkare tycker dom.så ja,vi får ju en roligt påsk och en roligt månad med en massa obetalda räkningar.  Hatar detta kan jag säga..


Jag fixar inte att hålla de inom mig mer, känner att jag är på väg ner i underjorden, jag e trött,ledsen och orkeslös, energin och orken till mina barn finns liksom inte, jag går bara här och skäller,skriker och e ledsen.
vet inte vad jag ska göra,

Jag vill göra något,ha ett jobb att gå till som alla andra, men min kropp vill inte de, det räcker ja gör dom vanliga syslorna här hemma som disken ,tvätten, damsuga av och på med kläderna på barnen så är ja helt slut och ont gör de.
jag bruka undra vad jahar gjort för ont för att jag skulle bli drabbad.
 johanna börjar bli lite tråtsig och ska slå sig fri riktigt tycker hon, lysnar bara på halva örat och knappt de.

Fy för mitt liv just nu, jag hade kunnat skriva hur mycket som hälst,men men ..kommer väll en ljusning för mig med en dag

Ha de bra alla kära...







Inga kommentarer: