tisdag, april 02, 2013

Påsken

Ja Påsken fira vi hemma med familjen och våra älskade grannar från spannarp. Björn och Annki är då även min konsult och det var hon som fick mig att bli konsult själv,och vi har kommit varandras familjer så nära så  dom tillhör hos och vi bara älskar och saknar dom enormt mycket,nu när vi ej ses så mycket mer.


vi började med att måla ägg som vi sedan gick ut och hade rulltävling med i baken, alice och casper bara älskar de johanna tyckte vi var lite löjliga och hennes Robin ville inte vara med alls.

så här fina blev våra ägg.

 På eftermiddagen kom Annki och Björn och åt mat med oss, det blev kasler, annanas underbar sås och ris och sallad till de, och en underbar tårta av maräng till efterrätt. Barnen lekte och busade.
Johanna och Robin åkte till Jönköping med sina vänner och var på Elmia bilmässan.

 
När vi ändån satt och  målade våra fina ägg så passa vi på och måla oss själva med..

Följande bilder Bjuder jag på..



 
Johannas pojkvän Robin.
 



I söndags kom även min underbara X-mamma och min söta syster josse,
och då blev vi bjudan på lax, potatis och romsås, underbart gått, vi var även ute på lekplatsen med barnen vilken dom tyckte var roligt.

Och i går så satte jag båda barnen i cyckelvagnen och cyckla en lång runda med dom,jobbigt men samtidigt väldigt skönt.
jag måset ju börja ta mig ur min deprisition och ta tag i min vikt för nu börjar de blir rätt bra med den faktiskt, allt jag hade kämpat bort har ja tyvärr ätigt upp mig igen.. så nä nu ska ja kämpa med både vikten,humöret och även få rätt mediciner så jag slipper ha ont mer och även skaffa mig ett jobb tänkte jag...


Ha en underbar dag ute i solen för det ska ja ha....

Love











Inga kommentarer: