söndag, augusti 18, 2013

Då ska Alice den vilden börja på simskola 7/9-13 kl.12,15 i munka-ljungby på Toftabadet.så jag vet vad vi ska göra alla lördagar fram till den 7/12-13.
ska bli kul för henne då hon älskar vatten och älskar och bada, man såg på henne hur hon växte när jag berätta och läste för henne..

hon ville åka direkt och var på väg upp för trappan när jag fråga vad hon skulle. då svara hon: måste hämta Caspers bad byxor mamma..
hon e för söt..
 
 
Känns så kul att börja om med att vara på badet igen.
Jag gjorde samma sak med Johanna och simma och tävla i många
år.
Det är bara ett måste för mig att barnen kan simma..
 
 
 
JAG ÄR CHOCKLAD SUGEN.. men som tur är så har vi inget
hemma..
 
Nä nu ska jag hoppa upp på min onda fot och i duschen
 
så ha en god kväll..
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: