onsdag, juli 31, 2013

Har inte en aning om vad jag ska skriva eller varför jag äns ska göra de.

Alice är inne på sin 2:a dag i 40 graders feber och kräker, nu i eftermiddag har ja fått i henne lite mer än halv ris och frutti  lite yoghurt lite macka och 160 ml välling.så just nu är hon lite pigg och ja hoppas att hon kan få behålla de så hon piggnar till igen..

lars har kört till Italien i dag, och beräknas vara tillbaka sent på lördag eller tidig söndag, så det är bara och vänta och se när han kommer hem igen. 

Känns som jag står på samma ställe och trampar på samma ställe och inte kommer någon stans, har ingen lust att ta mig för något, jag vill göra något med vårt liv. men vad?
jag vill ha någon som jag kan lite på förutom min lars.
Men jag har så svårt för att lita på någon.
varför har ja de? ja det är en fråga som jag inte vet.
har de med min uppväxt att göra?

Jaja, jag känner mig i allfall hopplös meningslös och inte till någon nytta.

Jag har så många saker ja skulle vilja göra och den lista ska jag skriva ner en dag..

 




Inga kommentarer: