måndag, augusti 12, 2013

Då sover mina små sedan ett par timmar tillbaka ( runt 18,00). Dom var så trött i dag, var tufft och börja på dagis igen efter 3 veckors semester, så nu är vår vardag igång igen. SKÖNT.. 
Det är bara Johanna som ska börja gymnasiet den 19/8 så en vecka till :=). sen är allt i sin ordning igen.

Den 19/8-2013 ska barnen fotas igen, ska bli så rolig. Detta är föra årets syskonbild på mina två barn, hoppas jag kan få på alla tre detta året.

 
 
 
 
Jag satt och läste en blogg i förgår som jag blev väldigt berörd av och fick mig att börja fundera på mitt egna liv.
 
Det handla om en 27årig tjej som levde med sin sambo och de jobba festa träffa mycket vänner och dom älska att träna, och hennes dröm med livet var att få en man, barn och ha sin familj. som hon fick..
Chatrine och Stefan fick sin lilla dotter Stella och de gifte sig.
Bara de att när hon vänta Stella i v21 fick Chatrine diagnosen obotlig skelettcancer.
sedan bloggar hon om sitt liv genom hela sin kamp med cancern..  
Tror inte jag har gråtigt så mycket som jag gjorde i går när jag hade läst bloggen klart.
 
Här är adressen till hennes blogg
 
Nä livet kan fan vara så orättvist så det finns inte, Lider så med hennes familj och alla deras nära och kära.
 
 
 
På Torsdag packar jag och Alice väskan med alla underbara produkter och kör till Vinslöv, Där vi ska ha en Facial och makeup, ska bli så kul och verkligen få träffa dessa två tjejer, Jag har då följt den ena av tjejerna på hennes blogg och på facebook i många år även fått följa hennes två underbara söta barn samt deras köp av en underbar gård utan för Vinslöv.
Nä det ska bli mycket roligt och träffas fast hon då är ett gammalt ex till ett ex), ja vår relation till varandra är lite invecklad :=)..
 
Sedan på Fredag så beger jag mig själv med mina väskor till Hässleholm och ska göra en Brud Makeup, jag är jätte nervös men tycker det ska bli så kul..
Jag ska fota både före och efterbilder på alla tre tjejerna,( men kommer ej att della med mig av bilderna här eller någon annan stans.)
 
Annars så har vi inplanerat Att åka till GBG den 29-31/8 och gå på MARY KAY seminariet, vilket jag ser väldigt mycket fram emot, ska bli så kul och få gå i cocktail klänning  och balklänning och få träffa många konsulter och få en massa utbildning och info, så ja JAG längtar att få bo på hotell och vara barnledig och bara kunna släppa vardagen och få vara mig själv, utan en massa vardags sysslor och andra måsten..
 
Så i morgon ska jag springa ut till dagis med barnen och hem igen ca en mil fram och tillbaks, sen snabbt in i duschen och sen fixa till mig ner på stationen och hämta upp en konsult och sedan köra till Spannarp och planera för vår helg i Gbg och även för lite annat:=).. ska bli kul.
 
 
Nä nu kallar sängen då jag har börjat med nya rutiner i mitt liv.
sova,äta och motion och en massa envis vilja.
det tror jag på.
 
Ha en god natt alla..
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Minst sagt invecklad relation vi har. ;) Men gammalt är glömt! =)
Tycker med det ska bli kul att ses!

Maria sa...

Ja emma helt klart att det är glömt och borta för länge sedan...