tisdag, november 19, 2013

Ögonen gråter o Hjärtat blöder.

Du ville ge dig ut i denna stora grymma hemska värd.Jag lät dig, jag släppte taget, fast jag vet att det är fel.
Du vill göra det på ditt viss,ett viss som jag vet kan bli så fel för dig ett fel som kan sätta så djupa spår i din kropp och själ.

Jag fick ett stort hål i mitt hjärta igår kväll, kände hur paniken o ångesten kom som spjut igenom mitt hjärta, jag föll till golvet o bara grät på ditt tomma rum. jag vet att det är fel,men jag kunde inte stå emot mina känslor länger.
Men det är väll som en sa till mig i går, man är så maktlös,man kan inget göra, bara att finnas där.men jag vet att du tycker att jag inte finns där, och det är så fel för jag gör allt för dig, finns för dig mitt älskade barn har alltid gjort o kommer alltid att göra.DU är mitt LIV,utan dig/er är jag inget.

Jag tappa totalt tron på mig när du sa att du skulle flytta,
Kände hur värdelös mamma jag är, kände all denna ångest o panik som jag inte trodde fans.Men nu vet jag, den är hemsk.

Jag hoppas att du tar och funderar över ditt beslut och kommer hem igen.
Väljer du att ändå gå din egna väg så kommer jag allt finnas vid din sida när du vill ha mig o min hjälp du är mitt allt, kärleken jag har till dig den går inte att beskriva för den är oändlig,finns ingen som kan mäta sig med den.


Nu undrar ni säkert varför Johanna har flyttat, och det undrar jag med.
Men jag tror det är rätt och låta henne gå fast mitt hjärta blöder.
Det är bättre att hon får göra de och veta att hon alltid kam komma hem igen.  jag kommer gå här och vänta varje dag på att få samtalet eller smset att hon vill komma hem.
Min dörr kommer alltid stå öppen för mitt barn.

Du är mitt barn mitt barn som jag ÄLSKAR över allt och jag KOMMER ALLTID FINNAS HÄR FÖR DIG,GLÖM ALDRIG DE..




Inga kommentarer: