onsdag, november 20, 2013

I dag, fick jag så ont i magen, ont där i operation såret typ,
ringer 1177 och hon som svara bara säger jag har ingen kunskap om sånt i magen..

Min första tanke va: är det konstigt att alla är så negativa till sjukvården i dag, man ringer ditt för man vill ha ett svar, inte höra att gå till akuten om du vill ha hjälp..
Nu känns de mycket bättre,så jag kan vara lugn igen,är ju bara så rädd att jag ska få en infektion,då jag är väldigt infektionskänslig.

I morgon är det Torsdag och det är en dag jag ser fram i mott.
Först utvecklingssamtal med Alice på dagis,ner på MQ och hämta min tröja som vi gjorde en beställning på i måndags, sen kör jag till munka-ljungby för att fixa naglarna sen hem och stryka och packa och invänta fredag morgon då vi ska åka till Alingsås för en övernattning där och på lördag morgon åker vi vidare till Örebro dör vi ska på MK utbildning och på kvällen blir de Guld och Glitter Event med mat.och söndagen är de utbildning och en lång färd hem sedan.
Jag ser så fram i mott att få göra detta så man får fyllt på sin energi igen efter denna jobbiga veckan..
jag hoppas att vår helg i Örebro blir super bra..

Idag bytta min älskade sambo däcken på bilen då min mage ej ville med mig.

Nu ligger han här i soffan helt utslaggen och febrig.

Nu ska jag kolla på mitt paradise hotell som snart börjar.

ha en god kväll alla..

Inga kommentarer: