torsdag, november 14, 2013

Just nu..

Just nu känner jag.
Varför gör ja detta? vem gör ja detta för?
För mig eller är de för dig och alla andra?

Varför undrar man så mycket egentligen, vad är det bra för?
varför inte bara ta dagen som den är?
varför gå och fundera på vad kunde jag gjort bättre?
mår man bättre av de?

jag har undrat de många gånger och inte kommit fram till något bra.
vem kämpar man för? för att man själv ska må bra eller är de för att du ska vara nöjd med vem är jag? hmm varför äns bry sig, Jag är ju som jag är hur du än försöker att jag ska vara någon annan..

Är så glad att min sambo älskar mig som jag.


Många undrar vad jag har gjort på min Facebook,
vad jag har gjort för operation på min mage..
Jag har steriliserat mig på det gamla viset.
Det mitt beslut och ingen annans, jag vill inte ha fler barn, och ja kommer aldrig ångra att jag har gjort de.
Jag bara känner snart 36 år 3 barn 17,4 och 3 år. vad ska jag med fler till..
Jag vill med ha ett liv. och så kommer det att bli med.
SÅ nu ska jag bara läka ihop sen ska jag börja träna och se om jag mår bättre, hoppas bara min kropp vill som jag.

PÅ fredag styr jag och A bilen till Alingsås för att övernatta där för att sedan ta oss vidare till Örebro på stjärnevent Guld o Glitter med Vårt älskade MK.
Det ska bli så kul, längtar och få träffa alla roliga tjejer igen som vi inte ser så ofta.

Nä nu ska jag gå och tvätta mig och sedan ska jag krypa mer i sängen med datorn och kolla på en film och se om jag kan sova.

Ha en god natt till alla er som läser min Blogg <3

Inga kommentarer: