tisdag, augusti 13, 2013

ONT

Ja ont i hela huvudet det har jag, tagit migrän tabletten så ja hoppas de släpper snart..

Vi har varigt lite duktiga i dag med lars och jag, gick ut med barnen till dagis ca 5 km
och sen gick vi hem igen och sprang i alla uppförsbackar vi hitta, kul men jobbigt då man inte har någon kondis alls och många kilos övervikt, men det ska jag jobba bort nu =)..

Har även varigt hos min konsult A. i dag och planerat vår GBG resa lite.. super kul ska de bli, längtar..

Fast jag känner mig så dum, känns som jag inte visar min tacksamhet riktigt till henne, säger typ bara super snällt,tack så mycket..
Hon har hjälpt mig så otroligt mycket, med att komma igång när ja när börja som Mary Kay konsult själv, lånar alltid ut produkter när jag inte har, hjälper mig med allt material som behövs, jag kan alltid fråga henne och hon finns där.
har fått både super fina skor och väska till Gbg, hon har fixat med hotell och mycket mer..

A. Jag är super glad lycklig skulle kunna hoppa upp och ner av glädje, jag är så oerhört tacksam för allt du gör för mig, ska du veta.. det är jag som ska bli bättre på att vissa mina känslor..

Varför lyssnar inte mina barn på vad man säger till dom. dom bara retas och tetas slås, bits. och när man säger till dom så skrattar dom bara åt en, säger dumma mamma och slår på mig.
VAD GÖR JAG FÖR FEL??..
Nu sover en av dom medan lars kämpar vidare med trotsiga Alice..

Ibland vill man bara dra sig i håret och skrika av frustation för man gör allt och ändå funkar inget.

Det är tålamodsprövning till max..
Önskar man kunde fått någon slags avlastning ibland så man hade kunnat hämta ny kraft.
Snart får jag 3 dagar med ett fullspäckat schema, så det blir ingen återhämtning där inte.

jaja.. nu har jag gnällt färdigt ..






2 kommentarer:

Unknown sa...

Ge din konsult en blomma eller nåt för att visa uppskattning. :)

Maria sa...

Japp det ska jag göra..
jag är urkass på att vissa min tacksamget. så jobbigt är de..