måndag, februari 03, 2014

Stor dag

Idag har det varigt en stor dag för vår Alice :=).

Dagen börja med att Alice väckte mig vid 08,00 tiden för då hade hon sovit klart,tyckte hon, men så kände inte jag att jag hade eftersom jag somnade vid 02,30 tiden, strax där efter vaknar så klart Casper med för han sover ju hos min på natten :=) min lille plutt är mamma kär:=).

Ner och tar fram frukost till barna och fixar the till mig, dom vill inte ha frukost och vägra äta, jahapp tänkte jag då får jag plocka undan igen. Casper bråka halva förmiddagen och vägrar att lyssna, (värsta 3 års trots på han).
så han fick gå och och sova lite till för han hade nog inte sovit klart, så det blev en timme för han på kudden.
VI fixa lite lunch och fixa till oss själva eftersom vi gick i pyjamas.
så idag var det första gången jag var ute på 8 dagar:=). vi är fortfarande hostiga och ömma i halsen samt förkylda. 

Vår färd gick till väla för att vi skulle en present till Johanna där som vi hade set innan och bestämt oss för, hon fyller ju 17 år på onsdag 5/2-14, shiit 17 år är min stora dotter, helt sjukt. 

så när vi gick där, så sa Alice det igen, det hon har tjatat om sedan i sommras,
då slog de mig att på BellBox gör dom det ju.
In där och så va det fixat.

väntar med spänning.
 Tvättning av öronen.
 Nu är det utritat
och sätter de på plats.
 PANG nu sitter dom där:=).
 En lite tår kom
de som hon kämpa
i mot.

så fint blev de,och en super nöjd Alice


 Och betalade
själv gjorde hon 
med.
 stor och stolt,och väldigt 
mallig för sina nya hål
och fina örhänge.

 Imorgon Blir vår 
Tös 4 år :=).



4år, var har denna tiden tagit vägen?

Ha en god natt <3

Inga kommentarer: