fredag, februari 07, 2014

Kan inte...

Kan inte sova.
Varför är de så varenda kväll /natt??
Jag behöver ju min sömn för att orka ta tag i mig själv o barnen orka tänka om på rutiner och annat vi ska börja med om några veckor.
Vad är de hjärnan grubblar på som jag inte märker av eller fattar ?  Känner att den går på högvarv hela tiden😥.

Casper är nu feberfri sedan 2 dagar tillbaka men han har en jädrans hosta och super förkyld. Alice är piggelin och hennes håll läker bra i öronen. Så om 8-12 veckor så kan hon byta dom till andra söta pärlor.



Jag längtar så efter våren nu. Den ger mig energi.
Idag när vi hade varigt i affären o gick hem så såg jag små gula smörblommor som hade slagit ut😄❤️. Duma jag fota de ej men det ska jag gå o göra i morgon.nä nu ska jag försöka göra natt här

God natt o sov gott ❤️

Inga kommentarer: