tisdag, februari 18, 2014

5 År

I Maj är det 5 år sedan jag gick från jobbet med en sjukskrivning för illamående och kraftiga kräkningar,in o ut spå sjukhuset.
9 månader gick och vår Alice-Lovisa kom, 11 månader senare kom vår Casper. kan säga att den ena graviditeten avlöste den andra =).
Nu kan jag med all säkerhet säga att det inte kommer en till.

5 År det är lång tid och gå hemma.
vad har jag gjort, egentligen?
















Känner att jag vill göra något mer än bara mitt MK, jag älskar det så det har inte med det och göra.
Men så kom den stora frågan, Vad ska jag göra?
Jag kan ju inte göra vad som helst längre för min värk, kan inte jobba en hel dag, kan inte lyfta tungt kan inte dammsuga utan att det gör ont. och jag är ingen morgon människa längre, jag är en kvälls/natt människa, men jag kan inte jobba kväll för vem ska ta hand om mina barn då?

Jag det är alltid en massa ?? när det är jag, aldrig några raka tankar här inte.
alltid en massa undran. ja jag ska till AF nästa vecka så jag får väll se vad dom vill med mig..

Nu ska jag åka och leverera produkter till min underbara kund.

ha en underbar dag fast det regnar =)..









Inga kommentarer: