torsdag, februari 13, 2014

Sin Fiende.

Jag sitter här vid mitt köksbord och äter min goda soppa som jag gjorde häromdagen och funderar.

Är de inte så att man ska hålla sin värsta fiende närmast sig?
Det var frågan som poppa upp i huvudet på här när nu när jag sitter här helt i min ensamhet med min skål och äter och funderar tillbaka på saker och ting i mitt liv.

Den man hatar som mest är väll den man ska ha sig närmast?


Har även städat bland Alice kläder idag. tur hon har en kusin som älskar hennes kläder, vet dock inte om föräldrarna gör det lika mycket :=). Alice har jätte mycket kläder men som tur är så börjar det tunna av lite nu i hennes trådbakar.

Casper har ungefär lika mycket och de får min underbara syster son.
Det är så kul och kunna ge någon i stället för att kasta de, jag är ju inte den människan som håller på att lägga ut på tradera, blocket och alla köp/sälj sidorna på FB.
Jag älskar och handla o kolla på dom men inte mer :=).

Nä nu ska jag snart hämta mina troll igen och köra till tandläkaren med casper,hoppas han gapar nu så hon kan se i hans mun utan att han bits.

<3<3<3

Inga kommentarer: