måndag, april 23, 2012

Guldfynd

Vår katalog från guldfynd kom i går,som den gjorde hos många andra med..;=)

Jo så ja satt ju klart och försvann bort i den en stund som många andra med gjorde.
Och då hitta ja dessa små söta och kom och tänka på mina barn.
Och det är ju snart mors Dag 27/5  Så då hoppas jag att min önskan går i verk..


Dom är så söta,
dessa önskar jag mig på mordag,
fast då två flickor och en söt pojke.

Satt och planera lite inför johannas konfiermation med vad vi ska hitta på för kul till henne..

Alla mina barn ligger i vars en säng och sover febriga och danna som dom e, jag är bara förkyld med huvudvärk..

Nä nu tänkte ja ta och mixa i hopp en LCHF Smothie: 1glas :=)
                                                                                       1 dl Grädde
                                                                                       1 dl Grekiskt Yoghurt
                                                                                       1 dl Mjölk
                                                                                       1 dl Frysta hallon
                                                                                       2 Msk Linfön
                                                                                       1 Ägg
                                                                    Gör så här: Mixa ingredienserna och häll upp i ett glass..
                                                                                          Drick direkt..

Länken till Guldfund www.guldfynd.se




Inga kommentarer: